Vofflor vofflor vofflor..

hejhej bloggen, jag åt just vofflor hahs de va fett me gott:)
Idag va det trååk jag va i skolan o gjode inget spec. Hade gympa det va väll de ända som va roligt antar jag.. Spanskan va åxo ganska rolig för jag har bytt bort till ett me bara killar o dom e fett me snälla i alla fall love o Leo hihi.. Men efter de så kom jag bara till ösbydalens busshålls plats sen ringde arijana o sa att jag skulle komma ner till centrum o där såg jag Patrik det va najz.. Men efter de så gick jag till hockey hallen o såå träffade jag jojjo hiihiii fett kul asså.. asså han som jag sa att jag träffade igår.
AA.. men nu ska jag ta o gåå.. men jag bloggar sen jag lovar. <3 puss / emelie

Kommentarer
Postat av: matilda

jag fyller år idag på voffel dagen

2010-03-25 @ 18:13:27
URL: http://Livetsomlillasyster.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0