Tråk tråk tråk

1. Var är din mobiltelefon? i min hand :) 

2. Var är din andra hälft? ?

3. Ditt hår? Smutsigt men ska tvätta nu..

4. Din mamma? Snäll o Jobbig ibland

5. Din pappa? samma

6. Det bästa du vet? Sommar:)

7. Din dröm inatt? Ingen tror jag ?

8. Din dröm/ditt mål? Jag vet ej.. ingen just nu !

9. Rummet du är i? Vardagsrummet

10. Din hobby? Hockey´, kompisar, rida m.m

11. Din skräck? Vet ej, höjder

12. Var vill du vara om 6 år? Hemma tror jag.

13. Vart var du igår kväll? Jag kom hem ungefär kl 20.00 sen va jag hemma

14. Vad är du inte? Jag är inte dåligast

15. En sak du önskar dig? Vet inte.

16. Var du växte upp? hemmasta typ...

17. Det sista du gjorde? Tven tror jag

18. Dina kläder? jeans o fredperry(stav.)

19. Din TV? Vet ej.

20. Ditt/dina husdjur? Hund :)

21. Din dator? compaq typ

22. Ditt humör? Tråkigt.

23. Saknar någon? Jaa jag sakanar många

24. Din bil? ingen just nu

25. Något du inte har på dig? jaa utterkläder har jag inte på mej..

26. Favoritaffär? GT

27. Din sommar? kommer bli bääst

28. Älskar någon? Jaaa många

29. Favoritfärg? Rosa tror jag !

30. När skrattade du senast? Idag när jag slog adde o han slog mej.. o med eddie o adam-.-

31. När grät du senast? O-M-F-G jag kommer inte ihåg..

hiihii jag har tråkigt asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0