täst :)

  • Har du pussat nr 1? - nää
  • Har du gått på bio med nr 3? - nee..
  • Skulle du kunna ge nr 6 en kram? - haha jaa klart
  • Har du träffat nr 9 i veckan? - ja idag. :)
  • Har du kysst nr 10? - Jaa :)
  • Är du nära vän med nr 11? - nee bästis pappa lixom :D
  • Vad har du och nr 13 för relation? -Jag e tsm me han..
  • Har nr 17 gått i samma klass som du? - Ne.. :)
  • Brukar du hänga med nr 19?- Jaa :)
  • Gillar du nr 25?- Jaa kusin lixom
  • Vad pratar du & nr 27 oftast om? - aldrig pratat. :P
  • Vet du om nr 31 har ett förhållande?- Jaa hon e tsm me oskar ejermark :)
  • Är nr 41 snygg? - Min gudmor... :P
  • Är nr 44 en nära vän? -Haha mitt hem nr.
  • När ska du träffa nr 50 senast? - Idag :)
  • Har du sovit i samma säng som nr 51? - Hahahaha nej.
  • Älskar du nr 60? - Jaa verkligen.. nej då.
  • Skulle du kunna gå ut med nr 64? -Min moster.
  • Är nr 71 bäst? - Nej han suger de e min bror lixom.
  • Skulle du kunna ha en romantisk middag med nr 76? - Haha ne..
  • Är nr 83 söt? - Hihi victoria :) jA hon e min sötnos :)
  • Vad har du för relation till nr 100? ingen..

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0