**??**??

Hejj.-.
Idag va de inget speciellt i skolan, Jag ska nog ringa arijana snart hon e typ sjuk-.- hon får inte vara sjuk imorrn för hon ska möta mej efter skolan hon dansar o jag går ner dit o möter henne o sen så har 98orna träning imorrrn oxå=) tror jag iallafall=')Aa men nu sitter jAG o camar me ***** ******** Aja ni får gissa vem.. :) KOMENTERA eller messa.. den som gissar rätt.. Får en länkning t sin blogg o en massa sökningar från mej o sen så kommer jag att säga t många av mina kompisar att dom ska söka.. men då MÅSTE ni ha rätt=)
Aja ledtråd(stav.) Dt e en HAN.. =) aja pussen försök att komma på vem de kan vaara=)


Kommentarer
Postat av: emma eriksson

oscar ejemark ofc

2010-04-01 @ 16:36:15
URL: http://emmajosefinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0