♥♥♥

♥hejhej bloggen :)

Nu kom jag hem för kanske en halv timme sen o jag hade varit nere i hockey hallen för jag skullle säga till Axel o Benjaimn typ för dom ljuger om mej o mina kompisar o dåså va Karpelin där o han bara stog där o sa ingenting lixom, feg.. jag vet ej men det va lite taskigt tycker jag ! Aja skit i de nu.. men imorrn åker jag o färgar håret o har fett kul o äter SUSHI :) Haha love it... Men seriöst jag hatar verkligen dom i värmdö 98 nu dom e cp allihoppa... O typ en skiit jkort kille som heter jesper nånting börja kaxa som FAN asså han har inget me de o göra han ska inte säga till mej vilka jag ska gilla eller inte, han säger att jag ska satsa på dom i min egen ålder men han e jue så kort så aa.. :) Värst jobbiga dan idag.. Först så Elvis o nu de här åhh vad jobbigt det här e asså.. Men jag hoppas jag kommer över de snabbt. Jag e fett trött men idag ska jag vara uppe skit länge har jag bästemmt haha nej men inte jätte jag ska jue upp imorrn åxo men jaa ganska länge men jag hoppas min kompis loggar in snart på msn de blir kul om han inte stannar där han e.. de får haninte göra åhh vad tråk de kommer bli här i kväll då ! Inte för han ska hit men de e bara roligt o chatta o cama :) haha my life är datan haha alla vet väll de ? ni som inte visste de e fan sjuka i huvet.. haha aa jag lovar de e såå ni som inte visste e jue bara för sämst :) jag längtar verkligen till imorn o till på lördag alla vet vrf, jag emelie andersson ska träffa Ida kesz ler jippi hah saknar henne sjukt mycket o kanske victoria åxo :)

Ojoj nu vart de långt så puss love you bebi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0