♥Arijana vackraste Sabovic ♥

♥ Du är allt du är min älskling.. Vad fan skulle jag göra utan dej ? jag vet fan inte. ♥ du e bara för underbar jag vet att jag kan lita på dej upp till 10000% Och du kan lita på mej. Jag kommer alldrig glömma alla minnen vi har o dom bästa finns här hela fucking tiden. Jag älskar dej helt enkelt. Vad fan jag vill aldrig tappa dej.. Du e en riktig vän som alltid ställer upp för en. Men alla tjtjer o killar där ute hon e min o inghen annans.. Jag vet att vi kan bråka ibland men så e de. Man måste bråka ibland. Men som förut jag fattar inte hur jag kunde vara utan dej i 2 månader jag e jue fan sjuk i huvet. Jag älskar dej mer än ngt annat på denna fucking jord.

En mening
3 ord
12 bokstäver
JAG ÄLSKAR DEJ.


Älskling du e allt. Glöm aldrig de. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0