Tagen från min gamla blogg <3

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 11 o 12
Vilken klass gick du i? - 5an o 6an
Vad hade du för hårfärg? -Blond och brunett
Hur lång var du? - mellan 150-155
Hade du någon pojk/flickvän? - kommer inte ihåg
Vad brukade du göra på fritiden-Rida, kompisar och dansa
Vilka umgicks du med? - Innan sommaren anna och arijana
Var allt bättre då? - Neej lr jag tror inte det
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Neej jag har redan gått förbi det och det var inte ett så jätte bra år
Har du förändrats? - Jaa det har jag verkligen, det blir så när man träffar nya kompisar o så

Nu:
Hur gammal är du? - 12
Vilken klass går du i? - 6an
Vad har du för hårfärg? - blondin så fin
Hur lång är du? - 153
Har du någon pojk/flickvän - noppe
Vad brukar du göra på fritiden? - Bara vara med kompisar
Vilka umgås du med? - Masssa!!

Har du..:
Kysst någon? - Jaa
Haft sex med någon? - Nej
Isåfall, när förlora du den? - ...
Sovit brevid någon av samma kön? - jaa många gånger
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Jaa klart
Fuskat på prov/läxförhör? - jaow haha
Druckit alkohol? - ja det har jag ! lr jag har inte druckit men jag har smakat

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Theo wallén
Är den finaste personen som finns? - Jag vet ej finns så många fina personer
Vill du vara med just nu? - ..??
Ringde dig senast? - Dolt nummer
Skicka ett sms till dig senast? -  Theo wallén
Skickade du ett sms till senast? - Theo wallén

Vad:
Drack du senast? - Vatten
Köpte du senast? - Taco
Gjorde du igår? - Va med min kusin o anna o arijana
Ska du göra imorgon? - Jag vet inte kanske vara med arijana lr bara chilla hemma
Åt du senast? - Taco
Är närmast dig som är rosa? - Min nya tjocktröja

Kärlek & förhållanden
:
Du är kär nu - Ja, lr jag vet ej
Du har sårat nån så de börjat gråta -  Jag vet ej jag tror det ! :$
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Japp :(
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Jaa
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - jaa men det va inte seriöst
Du har haft ett förhållande som varade över två år - jaa men det va inte seriöst

Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Japp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja!
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Jaahaa många gånger asso
Jag har en hemlighet som ingen vet - Japp!
Jag har fuskat i ett spel - Jaa det e klart men bara när jag kör mot mina brorshor för dom fattar inget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0