Tagen av Ebba älskling ! <3

Vad heter du - Emelie
Vilken klass går du i - 6an
Vad heter din bästavän - Typ arijana o Anki :P
Kan hon/han lita på dig - japp det e klart !
Har du några syskon - Japp 2 jobbiga
Hur var år 2009 för dig - Bra men jobbigt !
Vilka firade du nyårsafton med - Fam södergren o några mer
Vem fick nyårspussen - Tyvärr ingen ! lr jag kanske pussade min älskade kusin jag vet ej hihi


Har du ..
Åkt flygplan - Jaa det e klart :P
Snusat - Nej vrf skulle jag ?
Druckit alkohol - Nej, lr jag har jue smakat !
Slagit någon riktigt hårt - Haha aa det har jag !
Planerat ett mord - Hahaha vrf skulle jag göra det ?
En mamma - japp (A)
En pappa - japp(A)
En bror - japp(A)
En syster - Nej ;'(
Någon du kan lita på - Jaa lr jag tror det ! (A)
Någongång fått gått till rektorn - Nej lr jo när jag ska hämta min mobil som en lärare har lämnat in ;P


Vem ..
Kysste du senast - Denise ;D
Krama du senast - Anna (A)
Höll du handen med senast - Haha jag vet ej kanske anna lr denise
Slog du senast - Jag tror det va adde ;;P
Hatar du - Nej jag tror inte det !
Gillar du - De ni, vill inte säga !  

This or That
Killar eller Tjejer - Jag gillar killar när det gäller kärlek men tjejer o killar som kompisar ;P
Vatten eller Juice - Juice
Frukt eller Grönsaker - frukt
Tv eller Dator - Datta så klart vad faan annars det bästa jue !
Skola eller Jobba - skola
Pojkvän/Flickvän eller Vänner - Ähh båda kan jue inte välja bort nån eller några !



Hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0