Jävla horunge

Tja tja..
Nu kom jag just hem från hockey cupen och det va fett kul dä rjag trodde det skulle vara tråk men det va fan kul o det bästa va när Tobbe o Affe va så jävla rädde för typ 5 tjejor så fick jag gå me dom och säga till så fort dom ´kom så sprang dom iväg mrn sen gick vi tbx i omklädnings rummet då följde slls andrs me jaa o Sacke va inte alls fega utan vi ba stog där men sen så börja tobbe springa men då tog jag honnom o ba du ska ingenstas du ska fan vara kvar din lilla f3egis då stanna han haha !
Men det västa va när allt va slut o alla matcher va slut då så gick jag till bilden o när jag kom utanför dörarna så stog en tjej som va typ lika gammal som mej där o när jag gick ut så skrek jag värmdö e dom bästa hon ba asso ville du ngt lr jag ba ja jag vill hem hon ba okej bra för vi vill inte ha dej här jag ba okej ? jävla fitta !
och nu kommmer jag vara sur för det hele jävla fucking kvällen jagla horunge, fittslickare !
jag hatar det så fort vi möter dom igen då jävlar asså dom kommer inte höras på läcktaren !
Kiss'nd loves♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0