Svar till frågorna :D

emma erikson om frågestund :):
vilket ämne gillar du mest och vilket nummer har jag i din kontaktlista

Svar: hej hej bäste Emma :D 
Jag vet ej jag gillar inte skolan så mycket men jag vet inte..
Nr 26 tror jag haha 
   
  amandaa  ([email protected]) om frågestund :):
vad göör du på fritiden??
gillar duee att ha en blogg:)?
tycker du om att shoppa??
vill due helst vaah me kompisar en att vara själv?

Hejhej Amanda.
E med kompisar Datan o rider :D
Ja jag älskar att ha blogg
ja jag älskar o shoppa vem gillar inte det ?
Jag e nog hellre med kompisar än att vara själv tror jag.


victoria om frågestund :):
har du strulat?
i sånna fall med vem?
vem är dina bästa kompis? (du får säga flera)
åker du skidor eller snowboard?
favoritfärg?
favoritmat?
favorit låt?
snyggaste killen du vet?
glass eller godis?
chips eller popcorn?
bio eller mysighemmakväll?

hehe, lite frågor från mig,
jag älskar dig gumman <33333

Hejhej min älskling.
Noppe
-
Angelica tror jag men jag har andra mer bra komoisar o du e en av alla dom :D <3
Skidor
Rosa 
taco tror jag men det finns andra goda maträtter :P
Jag vet inte kanske tobbe :$ om det e den absolut sötaste 
godis jag e berpende :$ 
Chips samma där beroende 
Jag vet ej det beror på vad man e sugen på hihi

jag älskar dej me <333

   
  Cheer Guy <3 om frågestund :):
Vilken person är viktigast i ditt liv? O.o

Svar: hejhej Cheer gay ? 
Jag vet ej det finns många viltiga personer i mitt liv :P så jag kommer inte svara 
   
  Denise om frågestund :):
Är du kär i ngn? i så fall vem. ochhur mkt på en skala mellan 1-10.

Hejhej kusinen 
Ja det är jag Jag e kär i Tobbe 
1000000000 haha nej men 10 om man bara kan välja ditt asså !
   
  Ida  ([email protected]) om frågestund :):
varför är du så söt ?
visste du att du är underbar?
vem är din allra bästa kompis? bara en!
har du strulat? hahaha, ;P
är du kär?
isf, i vem?
när ska vi göra nåt igen?
visste du att jag saknar dig något enormt gumman?

jag kommer inte på nåt mer.
älskar dig <33

hejhej min aldelles egna Ida<3
Haha e jag söt annars e det du som e söt
Nej haha men nu vet jag de <3
oj jag vet ej kanske angelica ,men jag har andra bra kompisar oxå
noppe
Ja jag är kär
jag e kär i en som heter tobbe
Jag vet ej jag vill träffa dej nu nu nu 
Nej det visste jag inte men visste du att jag saknar dej mer ? <3
   
  emma om frågestund :):
hmm vem e din bästa kompis du får bara välja en
och hur många bloggar har du haft skriv alla + länk

Hejhej emma :D 
Angelica men jag har många bra andra kompisar oxå<3
Oj oojj jag vet ej jag kan inte ens minnas jag minns bara 
www.buby.blogg.se

   
  
  QUENNIE om frågestund :):
TYCKER DU ATT DU ÄR SNYGG? OCH VAD GILALR DU ATT GÖRA ? ( KOM INTE PÅ NÅT )

Hejhej älsklings Quennie :D
Ooj haha jag vet ej lite men jag e inte sådär omg jag e så snygg !
Jag gillar o vara med kompisar :D



Aja det där va inte så många frågor men aja kanske blir fler men
I know you love me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0