Sover hos Arijana o Luren i handen :D

Tja tja bloggen.
Nu sitter jag hos arijana o jag smsar  äter godis o massa mer haha:D o Ni kan aldrig gissa vem jag smsar me Jo BENJAMIN som jag tycker e skit söt haha men aa så det o jag snacka lur med han i 45 minuter haha jag älskar det o hans röst me haha såå fucking härlig :D
Aa hihi jag e helt generad (stav..) för en sak haha o helt uppspelt
Men nu skulle han typ sova så jag kunnde inte smsa han nått mer så aa han får sova o drömma sött.. om mej haha klart han kommer göra det nu hihi.. nu när vi har snacka så mycket i telen..
men nu ska jag gå puss
I know you love me (pussmun)<3


Kommentarer
Postat av: Deni mjaoou !

Sötisaaaaaar ! <3

2010-02-06 @ 22:23:30
URL: http://diamantz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0