shiiet

god morgon bloggen. ((:::

Nu sitter jag här o vakna skit tidigt asså haha jag fattar inte hur jag kunde hihi jag vakna av ett sms av Godar ahh fan för dej jag hatar dej nu kommer jag vara skit trött hela dan.. Men men jag får väll stå ut.
Jag har dock inte städat klart mitt rum¨än haha jag e bara så bäst. Men ni kommer så bliden idag hur det blev, men det kommer inte nog bli så mycket bloggning idag, För jag har släcktkalas idag, för lilla/stora mej :) jag fyller jue för fan 13 bast asså haha det e mycket jag blir tonåring (: Men jaag visar vad jag har fått sen, lovar det kommer nog me samma inlägg som rummet, men nu ska jag gå ut o kolla vem det va som vakna.
pussen. :) <3


jaha ja det här e jag nu, jag har ont i nacken så jag ser lite muppo ut.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0