Musik:D

God kväll..

God kväll bloggen eller hur fan man nnu sääger..
Nu sitter jag här hemma o har skit tråkigt jag ska nog släcka ner datan för idag efter detta inlägg för jag ,åste verkligen sova jag e inte alls trött men jag får väll spela spel på mobilen eller ngt.
Idag va det som vanliga tråkiga onsdagar, men jag red jue så det gjorde dagen lite roligare men det  va inte så där jätte roligt de heller. Men jag red meffe som va jobbigt o tråk, men om men vill rida så ska men fan ta o fixa de me men kan väll inte bara säga nöö jag orkar inte.
Jag börjar bli lite trött på att bara sitta vid datan hela tiden jag har kommit på att det finns mycket mer saker man kan göra istellet för att sitta här, Men å andra sidan så e jag på hockeyn oxå, Hihi men det e jue mina brorshor som kör inte jag, så alla fattar nu.. Men jag hatar att vara i skolan nu föe jag skämmer verkligen ut mej, lr inte jag utan anna o denise skämmer ut mej dom går ner till lill o typ pratar me Johanna Benjamins syrra o snackar om mej o säga massa saker Tex att jag e kär i benjamin haha, dom e sjula i huvet, ojj ojj nu vart det e jävla långt inägg här men jag gillar att skriva på datan såå, Men imorrn blir det Maja time hihi jag kanske ska vara me henne sj eller så kommer anna gå me mej ner, Jag undrar en sak, Undra vrf mamma inte sagt till mej o stänga av datan.. :$ haha men det e nog bara för vi ska köpa ny bil o det kommer bli narre :D min mamma snackar me nån där ute haha jag vågar inte gå ut o kolla tänk om det e ett monster haha ( emelie= töntig) haha nej då det e nog bara han som ska sälja bilen, eller vi ska bara lägga in pengar haha, men nu ska jag nog gå för det vart en jävla långt inlägg, Imorrn e det prov o Redovisning, Anna hur fan gör vi ?
Puss


Jag nu hihi <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Nååå. stackare .. prov i dga :(

haha här sitter jag hemma och chillar ;)

2010-02-18 @ 08:55:30
URL: http://godissomenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0