God morgon

God morgon alla läsare.

Idag blir det skolan, o Sen ska jag iväg o rida hoppas min pappa köper ett buss kort till mej annars kommer jag inte hem från stallet :$ hehe, men min mamma kommer messa han o fråga jag pallar inte ringa han.. Men ´han har lovat o då blir det så, Dock har jag inte varit så snäll i skolan, Men men så e det ibland. Idag e det jue sov morgon som ni kanske har listat ut, Jag skrivar oftast inlägg på morgonen på onsdagar.. :D Men det e en sak som e konstig denise va inte klar idag på morgonen så hon e inte här, Men jag hoppas att hon blir klar snart jag pallar inte sitta här själv o i´nte göra nått, men nu ska jag in o klä på mej lite kläder tror jag :D

bild på mej just nu:

Hiihi bustigt söt va? <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättans sööt!

2010-02-17 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0