Glad alla hjärtans dag..

Det här e till alla som jag känner o dom som känner mej, Tre ord JAG ÄLSKAR ER så mycket asså..
Jag har både varit ledsen o glad med vissa, o med andra bara glad, O jag vill verkligen inte mista er det e som om mitt liv inte skulle vara ngt liv utan er.. O jag tro ni vet vilka ni e, Jag har så många kompisar så jag kan inte skriva alla men jag skirver iallafall nåra, Victoria, Ida, Arijana, Anna, Quennie, Julia, Ebba det  va nåra jag verkligen inte kan vara utan.. Jag har inte känt ida, victoria, ebba, o julia så länge men dom e verkligen äkta vänner o jag vill inte att vi ska tappa varann för ni e en jävla stor del i mitt hjärta glömm inte de...
¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0