Förlåt sötisar..

TJA TJA..

Förlåt för jag inte har skrivit på nåra dar men det e bara för jag jag inte har min data hemma, mamma har den i örebro hon e på nån konferans(stav.)

Idag:
Idag va jag i skolan o sen efter så va jag me anna o denise typ o sen så gick jag ner till hockey hallen o mötte pappa o då såg jag sötsisen haha you know ..
Aa men sen så gick jag o anna till dansen o då va typ Victor( med k kanske) o Axel o Typ jesper jag vet ej o Pontus ( inte bror) där o börja kasta snö på mej o anna det va inte kul o axel jhöll på med min lille bror o grejjor o han ska fan få spö nästa gång han rör han o han gör illa sej ! 
I konw you love me .. <3



 


Kommentarer
Postat av: Du vet....

Ingen får får vara elak mot lillebror inte, då lackar jag ur!

2010-02-12 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0