dfkuio

Idah va det jue skola som vanligt, Vi hade ett prov i spanska men man kan jue inte säga att de va ett prov för jag satt brevid victor o han snacka som fan o när jag va klar så satt dom o rapa o då kom jag o gjorde världens haha jag e lite sjuk men haha, men då kom victor o gjorde en större o då fick jag damp garv o la mej på golvet o alla kolla på mej :$ hah men men sån e jag o de får ni leva me.
O sen efter så gjorde vi inte så mycket vi hade idrott, o sen sluta vi. Det låter som en jätte kort dag men de va de inte, de va en skiit lång, o våran mentor e sjuk så det blir bara fel allt.
Men nu sitter jag o typ lyssnar på musik o camar me Oskar o Victor hihi bustig..
Men nu ska jag nog dra puss.
I knoe you love me (pussmun)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0