Arijana sover här :)

hola de blogg :) Nu e jag me Arijana som ni redan kanske visste, hon slaggar här o vi kommer ha det bäst me godis o Läsk o chips o grejjor :) ni kommer nog få bilder imorn på de som hände haha, vi kommer nog att ringa massa :) (killar) haha :$ de e de vi gör på våra kvällar vi har hemma me varann :) Öhh vi kommer försöka vara uppe så länge som möjligt o jag e verkligen inte trött nån stans juse nu :) Inte arijana heller.

Hände idag:
Idag mötte jag arijana nere i centrum men de e helt ointressant men aa, På Godisboden(godishörnet) träffade jag Julia bebis.. :) Inte träffat henne på länge nu så de va kuligt :) O sen efter så treääade jag anna lr jag såg henne så kollade på 98ornas träning lite hehe jag e beroende av de:) AA o sen hade jag o arijana o anna snöbolls krig me tre killar fast dom va kanske 8 år men de va kuligt haha, först bråakde vi lite sen så vart vi kompisar typ :P haha.. :) kompisar o kompisar men vi bråak inte längre :) O sen så snacka jag lite me Axel åxo det va kul.


Jag just nu :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0