10-02-02 21.34


* Akon. Jag tycker han har en sån sjukt bra röst o kommer alltid att logga på topp 5 av alla dom bra artisterna som jag gillar.

* Läskiga filmer. Jag älskar läskiga filmer, det e de bästa som finns haha men dom e underbara<3

* Speglar. Jag älskar att spegla mej för jag gillar o kolla på mej själv haha jag e så ego men aa.

* Emmas blogg. har inte så mycket att säga men jag älskar Emmas blogg www.kissesbyemma.blogg.se

* PH. Jag gillar verkligen Ph det e så bra ! haha tack för du sa det till  Mej arijana




* Skolan. Jag hatar skolan asså det suger !

* Dryga killar. Jag hatar dryga killar som inte har nätt att säga om man bråkar så ba k.

* Blogg.se Jag hatar blogg.se just nu för det har ändras jag tycker dom ska ha som dom hade nu suger det !

* Engelska tråkiga filmer. jag hatar egelska tråkiga filmer.



Ja det va min hissning o min dissning för idag :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0