Godmorgon..

godmorgon världen.

Nu e jag med arijana hon sov här inatt, förlåt för jag inte har skrivit, men jag skrev ett inlägg, men jag tog bort det för en grej men det behöver vi inte gå in på. Ja och igår va en bra dag, Jag jobbade i stallet och sen red jag. Och efter det så åkte jag till ekvallen o va där me alla 98or och vi körde typ fotboll, men jag va med arijana åxo, Arijana, Aje, Patnzar och Benis mötte mej när jag skulle ditt för arijana var där helt själv men sen kom jue jag :)
Men idag ska jag kolla match på bror min och sen skajag väll hem o göra ingenting, SÅ OM DET FINNS NÅN SOM VILL TRÄFFAS SÅ KOMANTERA !! haha hej då puss


Hejhej gott folk jag har fått lugg !! haha arijana klippte men jag ska nog till godmor nån dag o fixa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0